(2)

Svenska Hollywoodfruar




Spanskan gick som vanligt åt skogen men samtidigt känns det så himla onödigt att lära sig ett språk man inte kommer använda sen, och om jag nu skulle vilja kunna spanska när jag är 40+ lär jag ju inte komma ihåg någonting från Håkans och Daisys lektioner ändå... Det fick bli några sidor i engelskaboken istället och det är alltid nåt!

Hemligheten till inget slösande är ingen hemlighet, utan brist på pengar..  Funderar på att spara till en fet kamera? Ni missar väl inte Hollywoodfruarna ikväll? Sjukt sköna om jag får säga det själv, haha.





Kommentarer
Postat av: stina

malin är en sötnos!

2009-10-05 @ 20:42:43
URL: http://stinarosenqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stina är en sötnos !

2009-10-06 @ 08:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: