(3)

No more dreamteam

Tänka sig att en vecka redan gått, det är helt sjukt vad tiden rinner iväg!
Snart är väl snön här också, men så länge den stannar gör det inte mig nånting.
Ja det återstår väl att se helt enkelt hur det blir med den saken.
Imorgon efter skolan blir det en snabb sväng hem för att sedan åka till taberg och jobba med laget. Goa cash vill jag säga men segt en fredagkväll. Förhoppningsvis kommer det många så man kan hinna hem innan gryningen, nej men skämt å sido.Fick precis ett sms av en vän som sa att vårt lag inte kommer finnas kvar nästa år.
Hur tusan gör vi  nu då grabbar...?
Nåväl, helgen annars , ja då blir det att kolla på innebandymatch och på söndag spelar vi vår sista seriematch. Kallt må jag säga och det är nästan bud på underställ ;) haha.



Godnatt så hörs vi imorgon mina vänner!




Kommentarer
Postat av: naatthaaliiee :)

maaalin är sooet ;O !!:D <333

2009-10-01 @ 21:37:25
Postat av: louiseee sunden

jag invigde mitt underställ i dag malin så jag hänka med det på söndag ;) . denna gången kommer du inte vara ensam ! :D haha

2009-10-01 @ 21:44:52
Postat av: malinfransson

Lollo: haha det låter underbart ! nu kan ingen reta mig längre ;). natta är sötast !

2009-10-02 @ 11:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: