(0)

Kanelbullensdag

 


Lovisa, Hanna, Josh, Lollo, Johanna & Bella - Dana08
(mer bilder kommer kanske ikväll)


Gårdagen började som sagt på topp och slutade ännu bättre med väldigt sen matlagning som bestod av tacos och mys. härligt!
Idag har vi årets sista match och genom tiderna sista match med vårt lag, förmodligen. Det är ganska sorgligt när man tänker efter på allt vi gjort och gott igenom tillsammans. Men livet måste passera och även om inte just själva laget finns kvar, är det ju personerna i sig man behöver i sin närhet.
Jo, det jag tänkte säga om matchen är att eftersom vi inte spelar för någon speciell placering gör det ingenting om vi förlorar idag. Därför ska vi lotta positionerna och jag kan säga att jag är sjukt taggad för målvakt, egentligen mest för att slippa trötta ut mig (; haha. Glöm det där med målvakt, det går bra att va kaxig utanför plan...
Nu tror jag minsann det är dags att packa väskan och lite kläder på kroppen skulle behövas.
Vi hörs när vi hörs !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: