(0)

I'll bet !

Klockan passerade nyligen halv tio men det känns snarare som den börjar närma sig tolv. Om det varit sommar nu hade det varit ljust ute och fortfarande varmt, tillräckligt för att kunna bada, vad det nu har med saken att göra. I mina högtalare spelas det avkopplande men bra musik från John Mayer och det får mina ögonlock att nära på falla ihop. Sova kan jag göra någon annan gång.. Denna veckan, eller iaf några dagar, är jag hos min fader vilket jag inte är allt för ofta. Så om tjugo minuter hade jag tänkt att besöka grannen min och se om han släpper in mig. Jag sätter tio armhävningar på att det slutar med gitarr och sång. (om jag har fel gör det inget eftersom jag ändå inte kan göra armhävningar, pretty smart) 
Jo, och så va det en sak till. De två senaste nätterna har jag somnat med min kudde i famnen och fantiserat att det va Tim. (röd-i-ansikte-varning) Hummmm, jag tror jag är kär (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: