(0)

hockey? inte hockey? hockey? inte hockey? ....

Dagen började med att jag öppnade ögonen, tittade på klockan och den visade 07.47.
"åh, tio i sju tänkte jag " och slöt ögonen ett tag till. När jag sedan funderat lite kom jag fram till vad visarna på uret faktiskt visade och jag flög upp ur sängen. Engelskan missade jag men så kan det bli. Andra gången jag försov mig denna vecka och det är inte bra(dock är det första gången denna termin).. kanske börjar jag komma in i de gamla dåliga rutinerna igen?  Nej, det ska jag verkligen inte göra!
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska på hockeyn eller inte. Systern min har blivit sjuk så jag har ingen att gå med, å andra sidan har jag blivit en biljett rikare. hmm.
Det blir väl en plugg-kväll istället antar jag, bra bra ! (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: