(0)

here we go again



Om jag kanske skulla börja uppdatera lite smått igen? okej, vi kör på det!
Gårdagen spenderades med Emelie framför idol till en början.  Det var ju Michael Jackson tema vilket gillas starkt av mig. Fast, ingen slår orginalet..
Senare åkte vi ner till stan i regnet och hamnade på Clara's. Där träffade vi Ellen och lite annat folk som vi satt och tjötade med. Fin kväll bortsett från det mystiska vädret som dragit sig in över Sverige, Småland och Jönköping.
Dagen till ära ska jag plugga och kommentarerna för det lyder "du är ju knäpp som pluggar på en lördag" men vad bryr jag mig om det ?  Ikväll vet jag inte vad jag händer, håller tummarna för att inte Tim har någonting för sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: