(0)

hemska natt


Jag ber om ursäkt för kass uppdatering men jag har ett skäl.  Igår kväll vräkte jag som sagt i mig en stor påse naturgodis utan att ha ätit något annat sen mitt på dagen. Och ni kan ju tänka er hur jag mådde efter det, ja väldigt illa. Därför gick jag och la mig ganska tidigt i hopp om att jag skulle vakna upp och må bättre. Men natten var hemsk och jag behöver nog inte gå in på mer detaljer. Ett tips från mig till er är att alltid äta ordentligt med mat, gör inte som jag gjort varje dag i veckan och hoppa över kvällsmaten... Fast, ni är redan så smarta som inser att såna dumheter gör man inte. Så hela dagen har jag sovit och knarkat ipren, även febern efter en sömnlös vecka,  är borta.Skönt. Jag har varit jätte orolig hur morgondagen ska bli då jag och min kära firar ett år. Nu blir det inte som vi tänkt oss utan får ta det hela som det kommer. Jag som hade planerat en mysig dag, tänkt fixa med en grej och inhandlat lite smått och gott. Visst tänker ni, det kan man fira när som helst men ett år är ändå ett år och det firar man bara en gång. Nåväl, kärleken är det som är det viktigaste och att vi får vara med varandra.  Det måste va Guds sätt att straffa mig på. Suck. En sak är iaf säker, och det är att jag aldrig mer tänker äta godis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: