(0)

hej-kom-och-hjälp-mig!

Himla roligt att himlen öppnade sig när jag hade kommit hundra meter och att det slutade regna när jag kom in, vädergudarna är inte på min sida idag. Innan jag fick av mig mina blöta kläder såg jag ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" ungefär. Jag känner att jag rör mig allt för dåligt nu för tiden. Tolka det inte som att jag tycker jag är tjock eller något för det va inte det jag syftade på, utan att innan va man så van vid att få motionen i skolan minst 4 gånger i veckan plus träningar efter det. Numera har vi idrott 1 gång i veckan i endast 1,5 timmar och det är väldigt slappa lektioner. Uppehållet från fotbollen är även igång också vilket betyder att jag inte behöver äta lika mycket när jag inte tränar, ändå stoppar jag i mig dubbelt så mycket som alla andra. ja jag älskar mat... funderar på att börja träna på friskis, frågan är om jag kommer ta mig dit eller om det bara är något jag säger nu. Vi får se hur det blir med den saken helt enkelt !  Men vad tusan, lite hull skadar inte!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: