(3)

Happy halloween



Igår träffade jag min plutt som är världens mysigaste!
Idag är det lördag vilket innebär "bus eller godis?" och ska jag vara ärlig tycker jag att denna helgen är lite överdriven med allt spex och "döden" tema vilket det faktiskt är. Om jag inte minns fel har jag för mig att denna helgen är till för att tänka på de döda, rätta mig gärna om jag har fel, men jag har för mig det är så! Fast jag måste erkänna att det är sjukt kul att klä ut sig men man ska även ha respekt för äldre i dessa dagar. Alla har vi olika åsikter om allt och så kommer det alltid att vara. Kvällens planer var räddade trodde jag, men nu har dom ändrats så vi får se vad som händer helt enkelt. Någon som ställer på att knacka dörr?





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med lite faktiskt

2009-10-31 @ 12:16:45
Postat av: sanna

det är idag man ska busa och i mån ska man tänka på de döda =)

2009-10-31 @ 14:18:23
Postat av: malinfransson

det är bra att du har bättre koll sanna! busa på (;

2009-10-31 @ 15:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: