(0)

God mat och härliga brudar


Jag måste få säga att jag är ganska stolt över mig själv. Eller, iaf kan jag vara det efter en dag som denna då jag gjort färdigt en inlämningsuppgift. Ska bara kolla igenom den lite så allt finns finns med. Efter att ha suttit med den i två timmar och bara svarat på några ytterst få frågor va jag nära på att hämta silvertejpen i garaget och köra "Ketta-metoden" genom att tejpa fast mig på stolen. Men nej nej , det behövdes inte denna gången.
Nu ikväll har jag träffat Emelie och Stina. Det kändes som det va år sen jag träffade den sistnämnda som förövrigt nog har världens vackraste hår! Vi käkade på chili thai och avslutade det hela med en ljuvlig glass till desert. I nästan tre timmar satt vi och tjötade. Inte dåligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: