(0)

one pair of candylips



Läran om livet hos äldre. Jovars, det funkar faktiskt och är ganska intressant vissa delar. Dock är det mycket text att ta sig igenom och jag har skumläst mig igenom kapitlet. Imorgon är det fredag och när klockan slagit 14.20 är det dags för lov. Såhääär skönt! Jag sitter här med kalendern och på vecka 45 , veckan efter lovet , är det fullproppat med läxor osv. Inlämningsuppgifter, prov, redovisnigar och andra läxor. Okej, jag får se lovet som en chans att ta ikapp allting istället för att se det som något negativt. Sovmorgon blir det ju iaf och det gillas starkt(y)
Jag har gjort djupa funderingar den senaste veckan och tror jag bestämt mig för ett beslut, får se hur det slutar.
Time to sleep , nu är det slut på alla dumheter som har med "försova" sig att göra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: