(0)

love is in the air

Jag älskar att höra din röst. Det ger mig energi till att fortsätta med allt det där vardagliga man bara önskar man kunde trolla bort sig ifrån. Jag syftar först och främst på läxor och tröttsamma skoldagar. Tänk att en annan människas ord faktiskt kan göra att man känner sig så stark när man bara för några minuter sen innan kände sig som världens fulaste och sämsta människa. Ja, jag tror faktiskt att alla känner så ibland. Även få en att känna sig så värdefull och så fin på samma gång. Jag vet inte hur han lyckas men allt som har med honom att göra får mig varje gång att le, precis som när jag hör hans namn & när jag ser honom i ögonen blir jag alldeles varm i  hela kroppen & när han säger hur mycket jag betyder för honom rodnar jag och blir sådär röd som bara jag blir , och när han säger att mina kinder är söta vill jag gömma ansiktet i händerna och säga åt rodnaden att försvinna,  samtidigt som jag stolt vill ropa ut och påpeka vad han just sa till mig, han ja, den där killen. Han som får mig att känna mig som en bättre människa och jag är stolt som får tillhöra honom, bara honom och ingen annan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: