(0)

bedtime

Det är veckans sista dag, kanelbullensdag och söndag. Har förövrigt inte tryckt i mig någon bulle idag, ganska illa om jag får säga det själv för det är inte likt mig att avstå sådana godsaker.
Detta skulle även bli en " tvinga-mig-själv-till-att-plugga-dag" men det slutar alltid likadant.. Jag har ett mål jag vill nå men det är ibland ganska svårt. Nu när uppehållet från fotbollen börjar ska jag sparka mig själv där bak och ta tag i mitt liv. Framför allt syftar jag på läxor och skolgrejer.
Min pojkvän har åkt 23 mil idag för att spela en innebandymatch och är hemma om någon timme. Jag är stolt över honom, som alltid gör sitt bästa. Både på planen men även utanför den. Vad skulle jag göra om jag inte hade honom? Han ställer alltid upp för mig i alla lägen, han biter ihop de gånger jag är på dåligt humör och gör mig glad, han är en fantastisk människa helt enkelt och ingen annan står mig närmre än han. Tack för att du rent av står ut med mig och att jag får tillhöra dig.
Tim, du vet att jag älskar dig.

Nu ska jag gå och lägga mig. Sov gott så.. ja ni vet kanske vad jag skulle säga..hörs vi när vi hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: