(0)

back down

Det blev ca 3 timmars hårt slit med jobb. Eller ja, om jag berättar för er vad det är vi gör så skulle ni bara skratta. Men om vi säger såhär, att stå upp i tre timmar på samma ställe och arbeta vid ett högt bord så  man får rygg- och nackont så kanske ni förstår. Inte? nej jag tänkte väl det.
Iaf blev vi inte klara och måste därför jobba några timmar imorgon också, suck. Denna helgen kommer nog mest gå åt till plugg och egentligen bryr jag mig inte. Den tjurige jag är på ett humör som säger att denna helgen vill jag inte göra någonting. Bara sitta inne på mitt rum och glo in i väggen. Nu överdriver jag en aning men det säger vår bildlärare att man får, det blir mer trovärdigt då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: