(2)

and I'm telling you



För min del är det nog dags att dra mig mot sängen. tre timmar i aulan imorgon för ett prov jag börjat tvivla på, sviker mina tankar mig går det aldrig vägen så tanken är att tänka positivt. Klarar jag inte provet, har jag heller inte gjort mig förtjänt av det. Anledningen till varför jag skriver om det där himla provet hela tiden är för att jag alltid haft svårt för matte, men än finns det tid att ändra på det mina vänner !
Nu ska jag borsta gaddarna och försöka sova. Imorgon är en ny dag som bara kan sluta bättre.
Godnatt så hörs vi när vi hörs!




Kommentarer
Postat av: tim

du är så himla snygg! :))) <3333

2009-10-06 @ 23:18:14
Postat av: malinfransson

jag ser sjukt aggresiv ut haha. Du är snyggast tim ;) <333

2009-10-07 @ 11:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: