(2)

we are we are


käkade med brudarna på chili thai i tisdags. Olle och Malin på bild (:


Det blir bara kallare och kallare utomhus samtidigt som dagarna går och vi närmar oss dagen alla väntar på. Iaf väntar jag tills almenackan visar lov. Vintern kanske inte är så dum trots allt! Ja, alltså så länge det är vitt på backen..
Idag har det hunnits med en engelskateater i skolan och spanskaprov som gick kepp rakt åt skogen rent ut sagt. När modern min lämnar badrummet blir det en tripp till a6, på tal om annat så ska jag ta grissprutan imon. Jisses.

Just nu känns livet nästan för bra för att vara sant, säg att jag har fel.





Kommentarer
Postat av: dojte

Spanskan gick inte alls bra för mig, hoppas verkligen på ett Godkänt nu :P

2009-12-03 @ 18:07:43
URL: http://dojtes.blogg.se/
Postat av: malinfransson

haha jag håller med dig amanda :O

2009-12-03 @ 21:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: