(1)

Julafton om endast en vecka



Det känns ganska lockande att gå på lov nu och ännu mer lockande är det när man läser överallt att många får jullov redan imorgon. Själv blir man plågad tills två dar innan julafton, vilket borde ändras till minst en vecka innan enligt mitt tycke !
Ögonen svider av trötthet och huvudet bankar. Egentligen borde jag sitta med omvårdnadsboken i högsta hugg , sista provet imon och det tredje för veckan. Äntligen är det snart slut på grymheterna för detta året!
Imorgon när jag får frågorna på provet kommer jag bli förbannad på mig själv och ifrågasätta varför jag inte pluggade. Men det blir ett problem då, nu väntar two and a half men.




Kommentarer
Postat av: Anton Johansson

Hur gick det på provet? :)

2009-12-18 @ 14:50:30
URL: http://antonvardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: