(2)

it doesn't mather if youre black or white...




Äntligen helg, jag säger då det!
Den här veckan har vi haft tre prov och det sista blev avklarat idag. Det kändes faktiskt riktigt bra även att tiden va ute när jag bara hade kommit halvvägs. Jag har alltid varit seg av mig..
Nu ikväll hade jag räknat med en pulka-glögg-myskväll . Men så bidde det icke eftersom folket hade annat för sig istället. Vad händer jao ?  Det återstår att se. En sak vet jag och det är att imon ska jag träna (vår coach har blivit tuffare än någonsin och utsätter oss för smärta vill jag lova) och efter det blir det bio med tim om allt blir som planerat.

Hej hopp!  




Kommentarer
Postat av: Anton Johansson

Det gick väll bra fick hjärnsläpp på vad "communication" betyde :S

Kom bara ihåg vad det hette på latin Haha

Men annars så gick det bra! :)

2009-12-18 @ 23:39:49
URL: http://antonvardet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kolla in denna bloggen --> http://vaknawiththevoice.blogg.se/

En hel blogg som ENDAST handlar om Vakna Med The Voice-gänget och själva programmet!

MISSA INTE!

2009-12-18 @ 23:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: