(1)

in a rich mans world

Hemkommen från a6 där jag fick med mig två par stövlar/stövletter och ett häftigt midjeskärp med nitar på. Inte helt fel! (förvänta er ingen bild för tjyven). Mina pengar borde dock gå till julklappar men eftersom jag inte köpt något till mig själv på flera flera veckor så jag tyckte jag minsann att jag kunde unna mig något i dessa juletider (; I värsta fall får jag använda mina "besparingar" till systemkameran jag mer än gärna vill köpa ! 
Varför måste allt här i världen kosta pengar ? Nåväl, jag ska bli statsminister när jag blir stor så jag behöver nog inte oroa mig (:

 




Kommentarer
Postat av: dojte

sv; jag håller tummarna för fullt :) , din blogg var väldigt fin den med :)

2009-12-04 @ 15:09:32
URL: http://dojtes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: