(1)

I- landsproblem

Jag har lite smått panik sådär som jag aldrig annars brukar ha, förutom när jag är sen till bussen.
Imorgon är det den trettioförsta december vilket innebär årets sista dag. Det innebär även att vi inleder ett nytt år tillsammans med människor vi tycker om osv. osv. Mitt problem är nu att jag inte ens vet vad jag ska HA PÅ MIG!! Sånt där med kläder, frisyr, smink och divirse varse brukar "normala" människor ha löst flera dagar innan, kanske t.om veckor !  Jag kom på att jag kunde använda min klänning från förra året men när jag testade den visade det sig att det satt ett mega stort tuggumi på Vad tusan gjorde det där ? haha.
Nåväl, jag har alltid varit en människa som är ute i sista minuten med allt. Så varför bli förvånad nu ? 




Kommentarer
Postat av: Tanja

SV: haha ok! åkte ut den dagen i sista matchen :P med 6 käglor förlorade jag = as sur :)

2009-12-31 @ 12:20:43
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: