(2)

gott nytt år

Kameran ligger på laddning och jag ska snart byta om och börja fixa mig lite smått. Igår när jag låg i badet tänkte jag en av mina många tankar. Nej men jag försökte se tillbaka på hur året har sett ut i helhet ungefär. Det har varit väldigt fram och tillbaka kan man säga , det finns saker man ångrar att man gjort och stunder man önskar att det fanns tidsmaskiner så man kunde åka tillbaka och ändra på de fel man gjort. Men nu är det ett nytt år och jag ska ta med mig allt bra och sluta tänka på det negativa. Framförallt känns det otroligt bra att ha fått vara en stor och betydelsefull del av någon annan människas liv, förhoppningsvis får jag tillhöra honom hela 2010 och längre än så med.   Min kväll ska bli bra och inget ska få förstöra den.
GOTT NYTT ÅR!




Kommentarer
Postat av: Veronica Berggren

sv: gott nytt år malin :D

2009-12-31 @ 18:40:21
URL: http://veronicaberggren.se
Postat av: Veronica Berggren

sv: gott nytt år malin :D!

2009-12-31 @ 18:40:51
URL: http://veronicaberggren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: