(0)

Finally



bilder från minimilen med laget i lördags som vi förövrigt kom tvåa i!

Idag träffade jag timpa efter en kort skoldag med endast en lektion och ett klassråd. Jag berättade att jag varit sugen på pizza i flera veckor och han följde mer än gärna med och käkade. Äntligen fick jag träffa en saknad grabb och jag fick min efterlängtade pizza, mumma!
Egentligen borde jag plugga inför spanskaprovet imorgon men ärligt talat bryr jag mig inte, med tanke på att jag inte ens öppnat boken. Nåväl, Daisy klöste ögonen ur mig i tisdags då vi skrev uppsats så jag menar, vad mer kan hon göra? 
I helgen blir det jobb med laget, släktträff och boxning. Två av alternativen gillar jag mindre än det tredje, faktiskt (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: