(2)

Lycka gånger 2

Dagen i kortfattad beskrvning har sett ut ungefär såhär:

- Jag vaknade med världens huvudvärk och somnade illa kvickt om, men va tvungen att gå upp då mamma ropade att maten va färdig. Efter lite krubb va jag på benen och Tim skrev i ett sms att han hade fått ont i halsen och började känna sig sjuk. Imorgon åker han nämligen till Vemdalen i en vecka och jag tänkte att jag kunde överraska honom genom att köpa glass. Dels för att få se honom innan han åker och självklart för att halsen skulle bli bättre. Ja, vad ska man säga ? det blev inte direkt någon surprise med tanke på att ingen va hemma haha. Jag började fundera lite på vad jag skulle göra med glassen. Käka upp den själv?  Nej, jag begravde den under snön såklart!  Ett tips är att kolla upp att personen ni ska överraska är hemma nästa gång  haha. Nåväl, huvudsaken är att jag tillslut fick träffa honom en sista gång ! (:
-
Och bara en sak till...
Om jag ändå kunde beskriva med ord hur otroligt lycklig jag är just nu!  AAAAAAAAAAAH !
Det låg någonting på min säng och väntade när jag kom hem. Det va kärlek vid första ögonkastet (:

Kika in imon så berättar jag mer !





Kommentarer
Postat av: Tanja

SV: haha nej, pengar ;D

2009-12-28 @ 09:45:39
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Postat av: becca

men... :/ så får du ju inte göra .. ;p fy 17 vad nyfiken jag blev nu :D !

2009-12-28 @ 11:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: