(1)

don't miss me



I en, två, tre kanske fyra eller fem timmar har jag suttit här nu. Redigerat bilder, spelat spel på facebook (ha-ha) , kollat på filip och fredrik, spelat lite mer. Ja, ungefär så har min dag sett ut. Otroligt roande söndag må jag säga. Om två timmar blir det träning och påbättrning av värken. Innan dess ska jag se till att få i mig lite mat och försöka slita mig från skärmen, inte lätt alla gånger. Nehe, ha en fortsatt trevlig kväll och ni som har lov kan börja njuta ! Två dar kvar Malin, sen är du fri för detta året..

See you !




Kommentarer
Postat av: dojte

haha spelen på facebook är ju värsta beroendeframkallande :P

2009-12-23 @ 11:58:14
URL: http://dojtes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: