(1)

Åh, vilken underbar morgon (8)



Vilket underbart väder det är idag! Egentligen skulle jag behöva åka ner till stan och strosa , julafton är snart här och klapparna är inte inköpta på långa vägar.. Dock känns det ganska onödigt eftersom jag inte har en aning om vad som ska inhandlas. En sak är iaf säker och det är att jag fruktar träningen som börjar om fyra timmar, det innebär att jag kommer ha träningsvärk i minst en vecka och det kallas smärta mina vänner. Nehe, om jag kanske skulla ta och täcka kroppen med lite kläder.

Ha det !




Kommentarer
Postat av: Anton Johansson

Fotografen malin har varit ute och tagit en fin bild igen!! :D

sv: SÅ vare ja, nu kommer jag aldrig glömma det (y) haha

2009-12-19 @ 12:21:12
URL: http://antonvardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: