(2)
Allt och inget

In the winter wonderland






Gårdagen bjöd på sol i mängder och en ovanligt stressig dag på jobbet. Tänk hur mycket pengar folk lägger på hamburgare egentligen.. Eftermiddagen och kvällen bestod utav handboll följt av melodifestivalen med min grabb. Det hela lutade först åt utgång men jag är glad att vi stannade hemma eftersom jag var tröttare än vanligt. Det kan iofs bero på att jag haft och sovit med samma linser nu i tre nätter (endagslinser) så mina ögon är allt annat än pigga om man säger så. Imorgon, när jag dessutom är ledig, får det därför bli ett kärt bersök hos optikern!





Kommentarer
Postat av: Alex

Du missade en rätt rolig kväll skaru veta! ;D

2012-02-26 @ 12:52:27
Postat av: malinfransson

attans, men det kommer fler :D

2012-02-26 @ 13:29:39
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: