(1)
Hänga runt, glida runt

100 dagar kvar till studenten






Sjuk, galen, rolig och fantastisk är några ord jag skulle vilja sammanfatta gårdagens kväll med. Mycket folk och fantastiska vänner, så bra! I morse när jag vaknade vid halv tio var jag pigg som en, jag vet inte vad och blev utmanad på fighting spel på X-boxet av Sebastians lillebror. Jag vägrade åka hem förrän jag tagit hem titeln och nu sitter jag här hemma igen och måste medge att jag inte fått så mycket uträttat denna dagen, ännu.
Så kan det gå om man är en vinnarskalle haha.




Kommentarer
Postat av: Alex

Helt rätt! - Det gäller att vara bäst på allt!



- Gillar bloggen förövrigt. Simpel design är alltid bättre!

2012-02-16 @ 19:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: