(0)

1.000.000 nollor


old pic, sis and me

Lyssnar på Kapten Röd och tittar på Idol. Jag måste erkänna att det än så länge är historiens sämsta säsong då över hälften varken knappt kommit i puberteten eller kan sjunga. Nej men skämt å sido, jag tycker det är synd att de flesta är så fruktansvärt unga då det mer känns som en talang-tävling för ungdomar upp till tjugo. Förhoppningsvis kan juryn sitt yrke och bevisar att jag har fel och självklart menar jag inte att varenda kotte är kass, för det finns de med otroliga röster som nästan får mig att tappa hakan. Men förhoppningsvis förstår ni min poäng. Imorgon taggar jag singstar-kväll med syster till vänster på bilden och några andra roliga människor. Kanske kan vi leva upp till idol-standarden i år? haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: