(4)

Tips, någon?



Jag sitter här och knaprar morötter i allra högsta hugg efter ännu en besvikelse från idol-tittandet (okej, några är bra) Jag funderar samtidigt på vad sjutton jag ska ha för kategorier här på bloggen nu när jag snart byter inriktning helt och hållet. Jag har redan fått förslag på "nyttiga/bra" recept från en tjej så det ska jag försöka ha med. kanske lite träningstips? Resultaten jag förhoppningsvis uppnår? Förut hade jag en hel drös med förslag men nu kommer jag inte på mer. Snälla hjälp mig att komma på vad jag kan ha med och är det något speciellt ni skulle vilja läsa om så skriv det också. Vill ju göra det så bra som möjligt förstås! Tack på förhand :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att även om du byter ämne så kan du ju ha kvar lite av det gamla. typ någon outfit någon dag, "vardagsbilder", foton osv. eller förstår du vad jag menar? :)

2011-10-08 @ 00:03:48
Postat av: malinfransson

yes, jag förstår! det ska jag försöka tänka på. Jag hoppas bara det inte blir "för mycket" , men lagom är bäst! ;) tack för tipset!

2011-10-08 @ 00:09:52
URL: http://maalinfransson.blogg.se/
Postat av: Alex

Att för bra fettförbränning borde man ha en puls runt 150-170 när man tränar(kondition) då.



Men bästa sättet att förbränna fett är inte när du tränar, utan när du gör ingenting. Den "basala fettförbränningen" som man säger. Dina muskler konsumerar energi hela tiden, desto större muskler, desto mer förbränner du energin. Bäst är att träna de största musklerna vilket exempelvis är ben och rumpa. Dessa är de enklaste stora muskelgrupper att träna då jag tror det andra är magen. Men magen tränas i princip hela tiden, så man behöver inte dedikera ett helt pass åt bara magträning, utan det kan kombineras med annat!

2011-10-08 @ 00:11:54
Postat av: Mathilda

"Jag är världens finaste så som jag är"? <3

2011-10-09 @ 11:36:11
URL: http://sandbergmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: