(2)

Nu jädrar!

Tiden är nu kommen och idag börjar jag mitt "nyttiga" liv. Mer träning och bättre kost, inget småätande och heller inga onödiga intag om man säger så. Fastän klockan ringde tidigare än vanligt så är jag supertaggad och vet att jag kommer klara detta! (hur lyckas man annars om man inte tänker tro på sig själv?). Nu är det en annan sak som dykt upp och det är att jag förmodligen ska få hjälp av några schyssta grabbar som har en webbyrå. Jag ska alltså skaffa en helt ny blogg och förmodligen ta bort den här, men jag använder mig av den här sidan tills vidare och jag säger naturligtvis till när jag byter!  Ha en bra dag och träna lugnt! 




Kommentarer
Postat av: Alex

Vad var det jag sa om att träna lugnt?!

2011-10-10 @ 09:41:53
Postat av: Beccis

Uuuh, ser fram emot detta! :D

2011-10-10 @ 09:50:09
URL: http://kakmonstretidittskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: