(0)
Allt och inget

Just det, det skulle vara min lediga helg





Mitt stackars huvud har fått sig en rejäl huvudvärk idag och det är nog inte undra på med tanke på gårdagen. Tänk inte ens tanken att jag varit ute på krogen, det va en evighet sen sist gott folk! Ni vet klassikern, man är uppe med tuppen klockan sex på morgonen och går i skolan till eftermiddagen. Igår hade jag dock turen att hinna hänga en timme tillsammans med några härliga tjejer innan det var dags att jobba tio timmar och slänga sig i sängen vid tre-tiden på natten, död som en fisk. Men va sjutton, denna kvällen kommer att bestå av samma öde så det är lika bra att spara på klagomålen tills imorgon ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: