(0)

På promenad genom stan


(Orkar ni inte läsa onödigt mycket, behöver ni inte läsa alls) / Hungrig tjej


Trots det soliga vädret idag (läs gudomliga, härliga, underbara vädret) så har min dag endast gått ut på att längta efter mat. "Fy vilken tragisk människa hon är.." Tänker ni. Och sanningen är den att samma tanke cirkulerar innanför mitt skallben. Dagen började med att jag inte kunde äta frukost eftersom min nervositet inför provet var obeskrivligt och ovanligt stor. (Och det blev inte bättre av att jag sköt i mina fötter i ett par gamla skor och fick skoskav så fort jag gick utanför dörren..) Min hunger avtog en aning när jag fick provet framför mig iaf och läste igenom alla frågor "Men, det här kan jag ju!" utbrast jag för mig själv. Jag hann dock inte bli färdig eftersom tiden rann ut, och väl lagom till att jag blev klar med provet fick jag heller ingen mat. Attans.



Inte nog med detta så staplade jag och dom goa flickorna oss fram mot staden efter skolans slut och det ända jag tänkte på var mat mat mat och att jag inte kunde gå en meter till i mina skoskavsskor! Så äntligen efter många om och men hamnade vi på McDonald's (surprise) för att köpa cheese. Och med tanke på att hon i kassan va segare än min farmor, som dessutom är död, hann min moder ringa och säga att jag va tvungen att komma ut eftersom hon skulle hämta mig. Så nej, någon mat fick jag inte då heller.. Nu sitter jag här hungrig och tjurig som en jag vet inte vad men jag tackar han där uppe för att jag fick med mig ett par jeansshorts hem och att jag och min fader snart ska åka och köpa ett nytt objektiv till min kamera. Wop wop!



(jag var inte den ända som hade onda fötter haha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: