(2)

Don't know why


Nationellaprov i engelska, rugbyturnering mellan Jönköpings största gymnasieskolor och även en riktig höjdpunkt, första seriematchen (för min del) och en helg tillsammans med fint folk som planerats in då vi haft tillgång till ett helt hus själva. Detta var åtminstone planerat. Men med tanke på att min natt spenderats mer vid toan, hulkande som en jag vet inte vad, än i sängen, är sakerna ovan bara ett minne blott..  Från att aldrig knappt ens varit sjuk, är jag numera sjuk hela tiden. Vad sjutton håller på att hända med mig?




Kommentarer
Postat av: Piah

Stackars dig! Usch och fy! Hoppas att du frisknar på snabbt. Kram

2011-05-06 @ 15:30:26
Postat av: Bjarn

Såg dig inte på friare! Varför hälsade du inte? :O

2011-05-06 @ 18:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: