(1)

ge mig en kaka till kaffet





Hujeda mig vilken trevlig eftermiddag jag haft tillsammans med en utav dom bästa människorna jag känner. En klassisk kyckling&mozarella smörgås slank ner, as usuall, när vi parkerar våra bakdelar på espresso house. Det där ordet bakdel har jag börjat ta över från tjejen ovan.. Ganska så jätte fult ord när man tänker efter.  Det bjöds på skratt och prat i mängder, lite fönstershopping, trevligt sällskap och sist men inte minst, karamellcupcakes! Smarrigt värre!

God natt chickens, vi hörs imorgon!




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Så tog du de bilderna iallafall, din jekla ****hög! Men tycker om dig iallafall... Tror det ;)

2011-03-04 @ 07:50:58
URL: http://sandbergmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: