(0)

PANG, POFF, BANG sa det


Malin & Bella i fredags!

Dagens, veckans eller kanske t.om månadens roligaste händelse måste varit den som inträffade idag när Bella, Malin och jag stod och inväntade historialektionen. Bella skulle styla och visa att hon hade benmuskler som hette duga och tog Malin som tyngd över sig samtidigt som hon lutade åt sidan. *PAAANG* sa det, och både jag och Malin tittade samtidigt ner på golvet för att titta vad det va som hade tappats. Men det var ingenting som föll på golvet så vi stirrade på Bella som blev generad. För vet ni vad det va som lät? Jo, inget mindre än Bellas byxor, som spack! hahahaha. Så mycket som jag skrattade har jag nog inte skrattat på evigheter! Ni skulle sett vilket enormt hål det blev! Jag skrattar fortfarande av tanken haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: