(1)

it´s a beautiful day




Jag sitter och sjunger det högsta jag kan i takt med the script och visst känns det att jag inte var hemma förrän vid tre i natt. Jag hade en grym vistelse tillsammans med Connor på fiket som följdes av en trevlig tid med Mathilda och det i sin tur följdes av bullbak och skräckis tillsammans med gamla goa människor. Jag hade en grym dag igår med andra ord och denna dagen tänker jag ta till vara på genom att plugga lite innan Adam och Hannes gör mig sällskap ute i solen. Det är ju helt underbart väder idag flickor och pojkar, så sitt inte vid datorn och slappa- gör någonting! haha


Ha en fantiskt dag!




Kommentarer
Postat av: Julia

Gillade den första bilden skarpt <3

2011-03-06 @ 18:21:47
URL: http://juliatoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: