(5)

Imorgon ska du brännas på bål, mattebok



Matteplugg till över klockan fem i skolan, ätit godis tills jag fick spykänsla, skrattat med Bella och Malin, och nu missa Hv för att fortsätta med plugget av den förbannade matten. Nåväl, imorgon bränns den sabla boken efter att det nationella provet är gjort. Fy. farao. vad skönt det kommer kännas att aldrig mer behöva öppna en mattebok! OH YEAH!

Nehe, vi kanske hörs senare gott folk! Om jag inte gör som igår, somnar med ansiktet mitt i handlingen då Bella och Edward just fått sitt hus. (Twilight-nörd och störd,  jo tack jag vet)




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ett brev till mig?!?!?!? WHOOOOT

2011-03-15 @ 20:45:10
URL: http://sandbergmathilda.blogg.se/
Postat av: Anton

Vi får hålla tummarna att det går bra imorgon!! :)

2011-03-15 @ 21:10:17
Postat av: Anton

Vi får hålla tummarna att det går bra imorgon! =)

2011-03-15 @ 21:13:43
Postat av: Anton

Vi får hålla tummarna att det går bra imorgon! =)

2011-03-15 @ 21:14:25
Postat av: Anton

Men ofta 3 kommentarer (a) inte lätt när man skriver från mobilen :$

2011-03-15 @ 21:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: