(0)

goda medmänniskor



Gamla bilder!

Hur bra människor har jag inte runt omkring mig då? Jag blir så himla lycklig när jag efter en tung och grå morgon får ett sms av seriöst världens mest omtänksammaste Anna. Och när man efter en lång redovisning och ett viktigt prov kollar på mobilen och upptäcker flera fina sms av människor jag tycker om otroligt mycket. Varför visar man inte sin uppskattning och glädje till andra oftare för, egentligen? Det är nog något jag banne mig ska försöka göra. Det va åtminstone en otrolig lättnad att lämna skolan idag och ha allting färdigt för denna veckan. Och en saftig macka på Clara´s med fina Josh satt fint nu innan träningen som börjar om fyrtio minuter. Aj då, det betyder att coach är här om tio min och jag måste hinna byta om! Vi hörs senare brudar och pojkar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: