(3)

Dag 20. min favoritfilm


Jaha ja, då va det dags att uppdatera dag 20, vilket jag skulle ha gjort för en evighet sen ungefär. Men det stora dilemmat är ju då det att jag inte har någon direkt favoritfilm. Skräck, komedi, science fiction eller kärleksfilmer, det finns så himla många olika genrer på filmer. Men skulle jag vara tvungen att välja skulle det bli någon verklighetsbasserad om krig, slavar, fängelse you name it (eftersom jag är en stor megatönt som älskar sånt) Annars går ju alltid filmer som Step brothers alltid hem då man viker sig av garv och får six pack lagom till att filmen är slut! Gratis och rolig träning, ni borde testa!




Kommentarer
Postat av: Mathilda Sandberg

STEP BROTHERS FOREVER!!!!! Den ser vi nästa helg?!?!? :D

2011-03-10 @ 18:15:57
URL: http://sandbergmathilda.blogg.se/
Postat av: Hannazlatan

Skönaste filmen!! Kan tänka på den ibland och börja skratta ;) haha

2011-03-10 @ 19:38:51
Postat av: malinf

hahaha ja älska filmen!

2011-03-10 @ 21:17:29
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: