(6)

bokmalen malin






En söndag som denna har jag pluggat alldeles för lite. För att vara ärlig, ingenting alls. Jag upptäckte just att de där 400 sidorna jag har kvar i min bok aldrig kommer kunna bli utlästa och redovisas om på torsdag..om inte..just det, om inte jag faktiskt läser som en spettad hamster och ger mig den på att klara det! (det är omöjligt, jag vet, men jag måste försöka psyka mig själv lite. Jag tar det inte lika hårt då (; ) Jag fick massa energi från träningen då vi spöade grabbarna, vilken känsla förövrigt! haha. Just det, boken var det!

Ni glömmer väl inte solsidan klockan 8 gott folk? :D




Kommentarer
Postat av: Anton

133 sidor om dagen är ju inte omöjligt ;) fast med den där dumma matten också så kan det ju bli jobbigt :S

2011-03-13 @ 19:38:42
Postat av: malinfransson

ojojoj, matteskillsen sitter i anton! :D jo det är sant, men jag får ta till med min dolda talang, improvisation ;D

2011-03-14 @ 17:59:54
URL: http://maalinfransson.blogg.se/
Postat av: Anton

haha! efter det du lärde mig om parentesmultiplikationer så är jag numera grymm på det ;D nä men allting löser sig alltid i slutändan! :)

2011-03-14 @ 22:01:17
Postat av: malinfransson

hahaha jag hjälpte dig knappt ju! men matteprovet SKA vi bara fixa, det finns inget annat :D

2011-03-15 @ 19:37:12
URL: http://maalinfransson.blogg.se/
Postat av: Anton

Japp och DÅ ska gästboken brinna!! ...eller iallafall lämnas in (a)

2011-03-15 @ 21:42:49
Postat av: Anton

Matteboken* ;)

2011-03-15 @ 22:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: