(1)

ännu en dag, jag vaknar upp igen


Godmorgon kära medborgare!
Gårdagen bjöds på en trevlig skoldag med följd av jobb och slit. Nog märktes det att det va löning igår och folk inte hade bättre för sig än att antingen gå på håkan (det är en bra grej dock..) eller åka till McDonalds och äta! Hujeda mig. Mathilda och Julia, det där va absolut inte riktat till er! haha. Jag va hemma strax innan klockan slog midnatt och idag väntas ännu ett låångt pass. Skillnaden från igår är väl bara den att min hals blivit igensvullen och det gör satans ont varje gång jag sväljer, eller ens öpnnar truten för att snacka. Men det är bara till att bita ihop och servera på så det ryker! De andra på jobbet blir nog glada om jag är lite tystare ;) .  Have a nice day så hörs vi antingen ikväll eller imorgon! :)





Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag tar inte åt mig! Jag gick varken på Håkan eller fick lön igår och jag fick minsann mat iallafall :D

2011-03-26 @ 12:54:24
URL: http://sandbergmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: