(2)

"Det var bättre förr"





Det är tisdagen den 7 juni. Min dag. Den började segt med huvudvärk och illamående då jag den senaste tiden sovit alldeles för lite. Fast sakta men säkert som dagen tagit fart har den blivit bättre och bättre. En himla massa gratulationer från olika håll, fina resultat från betygsnack, lunch på a6 med fina Malin, grym shopping, fika med mamma, sång från världens bästa lag och ett avslut med en 7-0 seger och utsedd till matchens lirare och därmed blev en blombukett rikare. Coach är allt bra han! Någon som är minst lika bra är min fina vän Mathilda. När jag öppnade min mail hade jag fått världens finaste stycke med ord från henne och en låt hon spelat in till mig. Det finns ingen som hon!




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nu är det min tur att bli tårögd! Älskar dig!

2011-06-07 @ 22:31:22
Postat av: malinfransson

bäst <3

2011-06-07 @ 22:44:47
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: