(1)

Bus stop

Hallå mina kära! Hoppas allt är underbart där hemma och att ni njuter av det fina vädret som är/har varit! Själv sitter jag på en buss som snart kört i tre timmar och med tanke på att himlen endast visar några få moln känns det ganska så surt att missa dagens väder. Vi är åtminstone påväg tillbaka till NY- long Island från vår tripp i D.C and the white house. Jag har så himla mycket bilder att bjuda er på så jag hoppas ni orka stå ut till efter helgen då jag är hemma igen och förhoppningsvis lagt in alla på datorn. Frågan är om jag ens kommer hem med tanke på att min väska lär ha väldans för mycket övervikt.. Haha.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får nog betala för övervikt, ska bli kul att se vad du har handlat

2011-07-01 @ 10:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: