(0)

swim like a duck




Bilderna beskriver mina dagar på det nuvarande jobbet ganska så bra. Det blir ofta promenader förbi de brödälskande ankorna som simmar i dammen, chillidill i mörka rummet (där jag brukar passa på att sluta ögonen en kvart eller två), fel kläder efter fel väder. Vad mer finns det att säga när jag kommer i sommarkläder då det är kallt och vinterkläder (nästan) när det är varmt? Bilden på mig själv visar min lycka när jag sprungit in på h&m och köpt en t-shirt och shorts, allt för att inte dö levande i mitt eget svett. Eller nåt. En fruktansvärt himla massa fika vräker jag i mig om dagarna också har jag börjat inse så ja, ångesten kommer lite smått krypande då jag räknade ut att jag inte spelat fotboll på snart två månader. Thumbs up! (y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: