(2)

Smultronställe eller glassparadis?










Efter en hel dag med jobb och en tripp med jobbarkompisarna (vad lustigt det kändes att skriva då jag brukar vara van vid att jobbarkompisarna är i min egen ålder ungefär..) till Söderköping och Smultronstället är jag äntligen hemma igen. För att vräka i sig en sån där stor glass kräver det att magen är helt tom och jag vill väl inte direkt påstå att jag känner mig speciellt hungrig nu tre timmar efteråt heller haha. Om ni aldrig besökt detta ställe måste ni verkligen göra det, glassarna är enorma och tro mig, ni kommer inte bli besvikna! :)
Sängen kallar!




Kommentarer
Postat av: Anonym

borde inte den glassen va dyr om den är så stor?

2011-07-21 @ 22:43:52
Postat av: malinfransson

det beror helt på hur man ser det. Med tanke på hur stora glassarna var och fruktansvärt goda, så va det helt klart värt det! :) 88 kronor kostade min, men det fanns någon för 300 kr :)

2011-07-23 @ 13:21:45
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: