(0)

Bra uppladdning, helt enkelt




I morse vaknade jag 11.55 och panikslaget slog det mig att jag började jobba om bara 35 minuter! Det var bara till att dra på sig kläderna och åka mot jobbet i all hast. När jag kom fram hade jag t.om två minuter till godo, inte illa pinkat va? haha. Igår var första kvällen på länge som jag verkligen kände att jag kunde koppla av och inte göra annat än tänka på mig själv. En promenad och ett bubbelbad fram till midnatt fick vara min sysselsättning och uppladdning för denna dag som skulle visa sig bli en (ursäkta uttrycket) helvetes dag. Pga försovning fick det bli att ta sig igenom lunchrushen på fastande mage. Men nu är den äntligen över och jag hade tänkt gå och lägg mig efter att ha ägnat en god tanke åt livets goda stunder. 
"Livet har sina goda stunder, yeah"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: