(0)

United States of America - 8







Äta bör man annars dör man. Äta gör man ändå dör man!

Vi hade blivit tipsade om en Italiensk resturang i New York där maten tydligen skulle vara riktigt bra. När vi kom dit möttes vi av ett hav fullt med människor som alla dessutom var iklädda kostym och/eller klänning. "Var sjutton har vi hamnat?" var min tanke då vi inte riktigt hade hajat the dresscode riktigt. Hur som helst fick vi tillsllut vår mat och jag måste erkänna att det var bland det godaste jag ätit i hela mitt liv! Som om det inte vore nog fick vi världens största och saftigaste jordgubbar till efterrätt. Turist eller kostymsnubbe, who the hell cares?
-Vi tar en springnota på det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: