(0)

United States of America - 5






Mitt samvete är inte riktigt på topp då jag är mycket väl medveten om att mina uppdateringar rent ut sagt suger. Jag skulle kunna skylla på att jag jobbat så mycket, men då slår det mig att jag jobbar kväll och kan uppdatera på dagen. Men eftersom jag har vänt på dygnet toltalt och sover länge på dagarna och arbetar på kvällarna (och glömmer gå och lägga mig för att Grey's är så sjukt väldans jätte bra) så blir det såhär. Sorgligt men sant! Äsch, jag tror inte att ni bryr er så värst mycket egentligen, men någon där ute kanske faktiskt börjat undra vad jag sysslar med. Så, där fick ni svaret på det!
Imorgon lovar jag iaf att lite shopping from the US dyker upp! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: