(2)

Längst fram i taxin

Godmorgon kära ni! Igår kväll när jag satt och la upp bilder från NY som jag lovat, fick jag lite oväntat men trevligt besök. Det får bli min ursäkt till varför inga bilder dykt upp ännu. Jag sitter just nu på bussen och är på väg till jobbet, känns jätte konstigt då jag inte jobbat på cirkus två veckor, fast förhoppningsvis är det mesta detsamma;) . Efter lite jobb ska jag träffa en otroligt saknad Mathilda så att höras senare tycker jag låter som en utmärkt ide! Ha en bra dag people!




Kommentarer
Postat av: Mathilda

3 timmar kvar! WOHO!

2011-07-04 @ 11:07:38
Postat av: malin

MAAALIN FRANSSON NU LÄGGER DU UT BILDER FATTARU DET ELLER!?!??!?!??!?! ANNARS KANSKE INTE JAG OCH C VILL PÅ DUBBEL DATE MED DIG Å P ?!!?!? HUR KUL SKULLE DE VARA DÅÅÅÅÅ???????????????????????? PEACE .... BABABABBASFHBSHBFLSKKA IIIII'M LOVIN' IT

2011-07-04 @ 23:22:46
URL: http://jakobssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: