(0)

how would you spend it?




weheartit.

"Om du visste att det var din sista dag här på jorden, hur skulle du då spendera den?"

Okej jag erkänner, jag skrev ett säkert tjugo raders inlägg som jag raderade illa kvickt igen då jag insåg att det inte riktigt passade in här. Det var kanske lite för personligt för att skrivas. Men den citerade meningen från ett avsnitt ur Grey's Anatomy avslutade min måndagkväll och väckte en hel del känslor. Man vet aldrig vad som händer nästa år, om ett halvår, en månad eller en vecka. Så ta vara på det ni har och sluta lägg så mycket energi på saker och ting som ni innerst inne vet är onödiga att kämpa för och som inte ger er någon energi tillbaka.
Hoppas ni förstår mitt syfte och får en fortsatt trevlig kväll! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: